یک صفحه ی ارغوانی - بانوی سراچه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























بانوی سراچه

به رنگ ارغوان فیلم توقیف شده ی حاتمی کیا از 5 سال پیش تا فجر 88

تمام کسانی که به نوعی براشون سؤال پیش اومده که این فیلم چرا توقیف شد و چرا بعد از چند سال رفع توقیف ، با دیدن این فیلم اونم توی سینما (چون تاثیر گذار تره!) جوابشون رو میگیرن.

گاهی آدم هایی رو میبینیم که همیشه از وزارت اطلاعات و فعالیتهاشون انتقاد می کنن  و فرق چندانی بین این وزارت و ... مثلا ساواک قائل نیستن.اما در این چند وقت اخیر اطلاعات دست به کارهای بزرگی زد که میتونم بگم تصور خیلی ها رو عوض کرد .مثلا دست گیری عوامی فساد در اینترنت یا دستگیری شرورترین تروریست ریگی

به نظرم میاد امسال مردم به نسبت 4 سال پیش خیلی بیشتر این آمادگی رو پیدا کردن که فیلمی درباره ی فعالیت های یک فرد اطلاعاتی تماشا کنن و راحت تر میتونن قدرت اطلاعات رو هضم کنن ، قدرتی که در کنار اونها قرار داره نه در مقابل اونها!
در به رنگ ارغوان هیچ کدوم از شخصیت ها نماینده یک طیف خاص احساسی نیست بلکه قهر و عشق و مهر و وظیفه شناسی و قدرت در هرشخصیت قدری وجود داره و شاید این موضوع هست که کاراکترها رو ملموس جلوه میده.
و اما فیلمنامه و کارگردانی؛ اگر این فیلم رو تماشا کنید ولی آخرش نتونید حدس بزنید که کار حاتمی کیاست ، معلومه که اصلا طرف دار پروپا قرصی برای سینما نیستید...
 


نوشته شده در یکشنبه 88/12/16ساعت 6:7 عصر توسط دها نظرات ( ) |


Design By : Pichak

Archive

Links

Specific

Design

دها
چند صباحی ست که بانوی این خانه نقلی هستم.هم اینک دانشجوی مرز و بومم نیز ام.و امیدم بر این است که بنده هم باشم.

Menu

Others