اندر احوال گشتن در آفاق - بانوی سراچه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























بانوی سراچه

همیشه مسافرت ها باعث میشن تا بتونی بهتر محیط خودت رو مقایسه کنی.
کمی ها و کاستی های شهر و دیارو کشورت رو متوجه میشی و البته به خوبی ها و مزایایی که نسبت به جاهای دیگه داره پی میبری.
خوبی ه کشور ما اینه که پتانسیل های زیادی داره و هنوز کسی اونا رو به فعلیت درنیاورده و این یک راه روشن واسه اونایی ه که دنبال یک شغل خوب و پر درآمد هستن.
در بررسی کشور هایی که در حال توسعه هستن به کشور هایی بر میخوریم که مسیر توسعه ی خوبی رو گذروندن ولی لزوما به سمت غربی شدن حرکت نکردن.
این ترم یک درس سه واحدی دارم به نام کشورهای اسلامی که البته خود استاد معتقده این اسم اشتباهه و باید بگیم کشور های مسلمان : ترکیه امارات عربستان سوریه مالزی و اگه برسیم چند تا کشور دیگه.
نکته جالبی که وجود داره تفاوتهای بین این کشورهاست و همین طور برتری یکی نسبت به دیگری.مثلا ترکیه از سال 1923 یا روی کار اومدن آتا ترک تمام تلاشش رو برای هرچه غربی تر شدن کرده اما در چند سال اخیر با روی کار اومدن حزب توسعه عدالت اسلامی از روند غربی شدن کاسته شده و تمایل به مبانی اسلامی زیاد شده و در ضمن رشد توسعه قابل قبولی هم داشته.
در بین تمام کشور های مسلمان مالزی چهره دیگه ای پیدا کرده چرا که در سی ساله اخیر رشد توسعه ای داشته که مساوی با غربی شدن نبوده و همین امر اونو به یک الگو برای دیگر کشور ها در آورده و از همه مهم تر منبع درآمد این کشوره و اون صنعت توریسم ه!
بگذریم از اینکه دم عید و ایام نوروز هرکشوری بری احساس غربت نمیکنی از بس که ایرانی اونجاست ولی مالزی تونسته از کشور های مختلف و مخصوصا اروپا حجم عظیم مسافر جذب کنه در حالیکه جاذبه های دیدنیش خیلی بیشتر از باقی کشور ها نیست.
پیشنهاد میکنم اونایی که دنبال شغل هستن جاذبه های ایران رو به گوش مردم دنیا برسونن و در صنعت توریسم فعالیت کنن که هم دنیا داره و هم به نیت آبادانی کشور ، آخرت.


نوشته شده در سه شنبه 89/1/17ساعت 12:47 عصر توسط دها نظرات ( ) |


Design By : Pichak

Archive

Links

Specific

Design

دها
چند صباحی ست که بانوی این خانه نقلی هستم.هم اینک دانشجوی مرز و بومم نیز ام.و امیدم بر این است که بنده هم باشم.

Menu

Others